FANDOM

Data Carddass Aikatsu Friends! Brilliant Jewel Seria (データカードダスアイカツフレンズ!〜かがやきのジュエル〜?) to zręcznościowa kolekcjonerska gra karciana, która jest częścią Bandai DATA CARDDASS serii. Nowa seria została rozgałęziona od gier Data Carddass Aikatsu! oraz Data Carddass Aikatsu Stars!. Franczyza skierowana jest do kobiet.

Motto

Od osobistych kart Aikatsu do osobistych czynności związanych z Idolami!

Rozgrywka

Wprowadzenie

Gra rzuca gracza jako początkującego ucznia idola Star Harmony Academy, szkoła poświęcona kształceniu dziewcząt w kierunku bycia idolami. Ttutaj gracze mają za zadanie brać udział w konkursach zwanych "przesłuchaniami". Przez cały "Data Carddass Aikatsu!" serii, gracz używa czterech rodzajów "Aikatsu! Card": topy, spody, buty i akcesorii zeskanować go do maszyny do gier. Jako idol, który pojawia się w anime lub stworzonej przez siebie oryginalnej postaci znanej jako "Moja Chara", gracz ubiera postać i dąży do przejścia przesłuchania w grze.

W "Data Carddass Aikatsu Friends!", gracze będą tworzyć "Friends" (unity) do "aikatsu!". W grze gracz wybierze swojego idola i wybierze bożka, którego pragnie stworzyć "Przyjaciele", ubierz się i rzuć wyzwanie scenie.

Zobacz Data Carddass Aikatsu Friends! dla podstawowych informacji o grze.

Jeweling Dress

Card Design

Seria

Promocyjne Karty

Data Carddass Aikatsu Friends! Promocyjne Karty

Gallery

Szablon:Główny

Linki Zewnętrzne